Επιστροφές Προϊόντων
Λόγω του ότι, τα προϊόντα μας, παραγγέλλονται και παράγονται για λογαριασμό ενός εκάστου πελάτου, η δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής παρέχεται μόνο στην περίπτωση ελαττωματικής κατασκευής, που βεβαίως λόγω του αυστηρού ποιοτικού ελέγχου, που γίνεται πριν την αποστολή, είναι εξαιρετικά απίθανη.
Εάν παρά τον αυστηρό ποιοτικό έλεγχο, το προϊόν εμφανίζει ελαττώματα και επιθυμείτε την αλλαγή και αντικατάστασή του ή την οριστική επιστροφή του, αυτή θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερών μέσω αποστολής με την ΕΛΤΑ courier με Χρέωση Παραλήπτη
Το Δέμα με το ελαττωματικό προϊόν θα αποσταλεί στη διεύθυνση:
Χ.Α ΜΟΙΡΑ Ε.Ε.
Κουμουνδούρου 15Α, Περιστέρι,
Αττική, 12136
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ενεργοποιηθεί η παραπάνω διαδικασία, είναι, να έχει προηγηθεί ενημέρωση, είτε μέσω E-mail info@moira-exclusive.gr είτε τηλεφωνικά στο Τηλέφωνο 216 004 4940. Μετά την επικοινωνία και την αποδοχή από πλευράς της Μοίρα Exclusive, αιτιολογημένης επιστροφής, ο αποστολέας θα στείλει νέο email στο info@moira-exclusive.gr που θα αναφέρει τον αριθμό αποστολής του πακέτου επιστροφής.
Υπαναχώρηση αγοράς, από την στιγμή που έχει ξεκινήσει η κατασκευή της παραγγελίας, ή ήδη έχει αποσταλεί, δεν γίνεται Δεκτή.
Επιστροφή χρημάτων (όπως αναφέρεται και ανωτέρω) γίνεται MONO σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και αφού περάσει τον ποιοτικό έλεγχο μετα την επιστροφή. Εφόσον επιβεβαιωθεί το ελαττωματικό προϊόν και λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής, από την Μοίρα Exclusive, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αποστέλλοντάς το μέσω της ΕΛΤΑ Courier .Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει ανάμεσα σε επιστροφή του αντιτίμου ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού ανάλογης αξίας για μελλοντική αγορά .Εάν ο πελάτης έχει επιλέξει τη επιστροφή των χρημάτων, αυτή θα ολοκληρωθεί εντός 7 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνει με πίστωση του λογαριασμού σας, που θα γνωστοποιήσετε στην Μοίρα Exclusive .
Σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που απεστάλη
Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κοκ.)

